На YouTube представила музичний сервіс стриминговый


Опубликованно 20.05.2018 19:20

На YouTube представила музичний сервіс стриминговый

Ютуб

На YouTube запускає музичний стрімінг-сервіс, що пропонує як відео і аудіо доріжок, намагаючись конкурувати з Spotify і Apple, музика.

Ютуб музика об'єднає мільйони офіційні треки з обширний каталог раритетів і реміксів, завантажені користувачами на YouTube.

Як Spotify, він буде пропонувати безкоштовно, оголошення фінансуються програми, поряд з підпискою Premium вартістю $9,99 на місяць.

Вона буде запущена в п'яти країнах, включаючи США і Мексики, 22 травня.

Google належить компанії сказав, що музику з YouTube прийде в Європу "скоро". Трансляції найбільших музичних гроші-мейкера Стриминговые сервіси "дуже схожі" Персоналізовані плейлисти

YouTube музичний менеджер Еліас Роман сказав: "дні стрибки назад і вперед між декількома музичними додатками і YouTube більше. Якщо ви хочете, щоб слухати, дивитися і відкривати, це все тут."

У своєму блозі він додав, що сервіс буде пропонувати суміші "офіційної пісні, альбоми, тисячі плейлистів і виконавця радіо плюс на YouTube величезний каталог ремікси, живі виступи, обкладинок та кліпів, які Ви не знайдете більше ніде".

Він пообіцяв, що новий додаток буде пропонувати спеціальні списки відтворення потокового історії користувачів, як Spotify відкрити в тиждень.

Зрозуміло, що музику з youtube в кінцевому підсумку замінити Google Play музика, який є поточними пропонують компанії.

Існуючий Google Play музика клієнти отримують пакет з YouTube, кинутої в їх підписки безкоштовно, а Римський запевнив користувачів, що їх плейлисти, покупки і завантаження залишився б цілим коли Google грати було припинено.

YouTube вже є найпопулярнішою платформою для потокової передачі музики у світі (за винятком Китаю) - на її частку припадає 46% всіх слухати.

Хоча сайт відвідує понад мільярд любителів музики кожен місяць, вона неодноразово піддавалася обстрілу з боку музичної індустрії, які дозволяють користувачам викладати відео, які порушують авторські права, і за несплату належним чином художників.

Нова послуга є свідченням зближення між Google і музичної індустрії і нових ліцензійних угод були укладені в минулому році.

Хоча більше одного мільярда осіб музику кожен місяць на YouTube, що належить Google, компанія відстає від своїх конкурентів, коли справа доходить до платних підписок. Запуск в п'яти територіях

Свої поточні пропозиції в Google Play і червоний на YouTube, як повідомляється, мають спільну базу користувачів сім мільйонів платоспроможних клієнтів.

Spotify в даний час має 75 мільйонів передплатників, в той час як Apple музика 42 мільйони, а ще вісім мільйонів користуючись своїм безкоштовним тримісячних пробним періодом.

П'ять територій, де музику з YouTube запустить є США, Австралія, Мексика, Південна Корея і Нова Зеландія.

Не випадково, що такі країни, де червоний на YouTube - це сервіс підписки, пропонує оригінальні програми і відео - вже існує.

Що сервіс скоро буде ребрендинг Преміум на YouTube, який буде включати доступ до всіх оригіналів YouTube, а також музику з YouTube за $11.99 в місяць. Ціна, заплачена нинішній Червоний передплатники YouTube не зміниться.



Категория: Технологии