Широка кістка або погана мікрофлора? Американські вчені виявили бактерії, які викликають ожиріння

Опубликованно 03.06.2018 00:40

Нове дослідження, опубліковане у виданні Cell Host & Microbe, кардинально змінить наші уявлення про напасті XXI століття.

Американські дослідники з Чиказького університету під керівництвом Юджина Чанга зробили сенсаційну заяву про те, що зайва вага з'являється не в результаті переїдання, а за особливих бактерій, повідомляє "Диалог.UA".

Часто після закінчення дієти людина починає знову набирати зайві кілограми. Вчені з'ясували, що надлишкова вага пов'язана не з обміном речовин, а з станом мікрофлори. Фахівці провели ряд експериментів на лабораторних мишах. Вони виявили, що екземпляри з очищеної мікрофлорою кишечника практично не набирали зайві кілограми, в той час, як інші піддослідні, які вживали у величезній кількості жири, калорії і швидкі вуглеводи, значно додали у вазі. Фахівці відзначають, що кишечник гризунів без мікрофлори набагато гірше переварював жирну їжу. Крім цього, у мишей з "очищеним" кишечником рівень холестерину в крові знаходився в межах норми, на відміну від їх "родичів", які поглинали фастфуд.

"Виявлені бактерії виявилися одну з ключових ланок у ланцюжку подій, що призводять до того, що кишечник починає ефективніше вбирати жири. Вони управляють переварюванням і всмоктуванням, а також відіграють величезну роль в розвитку ожиріння і хвороб серця", - повідомили дослідники.

Експерти встановили зв'язок між ожирінням і бактеріями з сімейства Clostridiaceae. Вони виділяють велика кількість ферментів, які розщеплюють жири і полегшують їх всмоктування. Щоб перевірити свою гіпотезу, дослідники підселили ці бактерії гризунам з "очищеним" кишечником, після чого почали додавати миші у вазі.

Зараз вчені налаштовані визначити способи боротьби з небажаними бактеріями і розробити ліки від зайвої ваги".

Раніше каліфорнійські вчені создалиподкожный чіп для вимірювання рівня алкоголю в крові.

Нагадаємо, американські фахівці создалипанацею від передчасної смерті.

Також американські вчені обнаружилиновое властивість клітин мозку.

Категория: Техника